PROIECT DE HOTĂRÂRE | 130 | din data de 23.07.2024
Privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Mogoșoaia, județ Ilfov
AVÂND ÎN VEDERE:
Referatul de aprobare a inițiatorului proiectului de hotărâre;
Raportul compartimentului de specialitate;
Avizul Comisiei de specialitate;
Hotărârea Consiliului Local al Comunei Mogoșoaia nr. 110/25.06.2024 privind aprobarea Organigramei și a Statului de Funcții al aparatului de specialitate al primarului Comunei Mogoșoaia, județ Ilfov, precum și aprobarea Organigramei și a Statului de Funcții a Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor fără personalitate juridică din subordinea Consiliului Local al Comunei Mogoșoaia;
Ordinul S.G.G nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice cu modificările și completările ulterioare;
Dispozițiile Ordonanţei de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare – Partea a VI-a;
Prevederile Legii nr. 53/2003 privind Codul Muncii actualizat cu modificările și completările ulterioare – Titlul II;
Prevederile art. 8 alin.(1) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice cu modificările și completările ulterioare;
Dispozițiile art. III din O.U.G. nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, actualizată cu modificările și completările ulterioare;
Dispozițiile art. XVII alin. (3) și alin. (8) din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung coroborat cu modificările şi completările ulterioare cu dispozițiile art. LXIX din Ordonanța nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările și completările ulterioare;
În bază prevederilor art. 136 alin. (8), lit. b) coroborate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a), art. 154 alin. (2) și (3), art. 155 alin. (1) lit. d), alin. (5) lit. a), respectiv dispozițiile art. 405 din Ordonanţa de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
SE PROPUNE:
Art. 1 Aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Mogoșoaia, județ Ilfov, conform anexei la prezentul proiect de hotărâre.
Art. 2 Orice alte prevederi contrare își încetează aplicabilitatea de la data aprobării prezentului proiect de hotărâre.
Art.3 Primarul Comunei Mogosoaia va asigura executarea prevederilor prezentului proiect de hotărâre.
Art. 4 Secretarul general al comunei va comunica prezentul proiect de hotărâre Prefecturii Judetului Ilfov pentru control şi verificarea legalităţii şi îl va afişa în locuri publice pentru a fi cunoscut de către cetăţeni.
Inițiator Viceprimar Florin-Răducu Covaci | Avizat Secretar General Roxana Cristina Bute |