PROIECT DE HOTĂRÂRE numărul 68 din data 17.06.2025
Privind aprobarea Organigramei și a Statului de Funcții al aparatului de specialitate al primarului Comunei Mogoșoaia, județul Ilfov, precum și aprobarea Organigramei și a Statului de Funcții al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor fără personalitate juridică din subordinea Consiliului Local al Comunei Mogoșoaia
Având în vedere:
Referatul de aprobare a inițiatorului proiectului de hotărâre;
Raportul compartimentului de specialitate;
Avizul Comisiei de specialitate;
În baza adresei Instituției Prefectului Județului Ilfov nr. 4514/MJB/28.04.2025, înregistrată la sediul instituției Comuna Mogoșoaia sub nr. 9764/06.05.2025;
Adresa nr. 2994430/08.01.2025, înregistrată la Direcția județeană de Evidență a Persoanelor Ilfov cu nr.20007/08.01.2025 și transmisă către Comuna Mogoșoaia prin adresa nr. 20007/15.01.2025, fiind înregistrată sub nr. 768/16.01.2025 prin care ni se comunică avizul favorabil al Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor cu privire la structura Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Mogoșoaia;
Dispozițiile art. XVII alin. (3) și alin. (8) din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu dispozițiile art. VI din Ordonanţa de urgenţă nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene;
Prevederile art. XIII – XXIII din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung cu modificările şi completările ulterioare;
Dispozițiile art. 129 alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. c), art. 136 alin. (8), lit. b), art. 154 alin. (2) și (3), art. 155 alin. (1) lit. d), alin. (5) lit. a), art. 370 alin. (1) și (2), art. 382 lit. a), b) și e), art. 385 alin. (3), art. 391, art. 405, art.406, art. 407, art. 408, art. 409, art. 518, art. 539 și art. 541 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Prevederile art. 1 alin. (1), art.2, art.4 și art.6-art.11 din Legea poliţiei locale nr. 155/2010, republicată, actualizată cu modificările şi completările ulterioare;
Conform art. 9 alin. (3) din Ordonanţa nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor cu modificările şi completările ulterioare;
În baza art. 39 alin. (1) lit. a) și art.40 alin. (1) lit. a) și lit. b) din Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Potrivit art. 36 indice 1 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.2, art.3, art.5, capitolul II, capitolul III, capitolul IV, capitolul V- Secțiunea a 2-a, capitolul VI din Legea asistenţei sociale nr. 292/2011 cu modificările și completările ulterioare;
Prevederile art. 2, art. 3, capitolul II și capitolul III din Legea nr. 466/2004 privind Statutul asistentului social cu modificările și completările ulterioare;
Conform art.1 alin. (4) și anexa nr. 3 din Hotărârea nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal cu modificările și completările ulterioare;
Potrivit art. 1, art. 2, art. 3, art. 6, capitolul II și capitolul III din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
În baza prevederilor art. III alin. (81) O.U.G nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, actualizată cu modificările și completările ulterioare;
Potrivit prevederilor art. 1 și art. 2 din O.S.G.G nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice;
În temeiul art. 136 alin. (8), lit. b), art. 139 alin. (1), art. 154 alin. (2) și (3), art. 155 alin. (1) lit. d), alin. (5) lit. a), art. 405 și a dispozițiilor art. 129 alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. c) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Enter any content that you want to repeat, including other content controls. You can also insert this control around table rows in order to repeat parts of a table.
SE PROPUNE:
Art.2 Prin grija Compartimentului Resurse Umane, Salarizare și Arhivă, conducătorii serviciilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului instituției Comuna Mogoșoaia, vor modifica și actualiza fișele de post, acolo unde se impune.
Art.3 În termen de 60 de zile de la adoptarea prezentului proiect de hotărâre Primarul instituției Comuna Mogoșoaia va lua măsurile ce se impun în vederea modificării și actualizării Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Primarului.
Art. 4 În exercitarea atribuțiilor, în funcție de cerințele și bunul mers al instituției, se impune aprobarea ca Primarul Comunei Mogoșoaia să fie împuternicit să facă modificări, transformări, detașări ori mutări, precum și stabilirea condițiilor specifice de ocupare a funcțiilor vacante din cadrul Aparatului de Specialitate prin dispoziție emisă de către Primarul Comunei Mogoșoaia, fără a afecta numărul total al funcțiilor aprobate.
Art. 5 Orice alte prevederi legale contrare își încetează aplicabilitatea odată cu intrarea în vigoare a prezentului proiect de hotărâre.
Art. 6 Primarul Comunei Mogoșoaia va asigura executarea prevederilor prezentului proiect de hotărâre, după adoptarea acestuia.
Art. 7 Secretarul general al comunei va comunica prezentul proiect de hotărâre Prefecturii Județului Ilfov pentru control și verificarea legalității și il va afișa în locurile publice pentru a fi cunoscut de cetățeni
Inițiator Primar Florin-Răducu Covaci | Avizat Secretar General Roxana Cristina Bute |