PROIECT DE HOTĂRÂRE | 189 | din data de 20.11.2024
Privind desemnarea unei persoane care va ține Registrul de evidenţă a datoriei publice locale şi Registrul de evidenţă a garanţiilor locale a unităţii administrativ-teritoriale Mogoșoaia
AVÂND ÎN VEDERE:
Referatul de aprobare a inițiatorului proiectului de hotărâre;
Raportul compartimentului de specialitate;
Avizul Comisiei de specialitate;
Dispozițiile Punctului 9 din Norma metodologică pentru înregistrarea şi raportarea datoriei publice, aprobată prin Ordinul nr. 1059/2008, cu modificările şi completările ulterioare
Dispozițiile art. 62 alin. (5) – (8) din Legea nr. 273/2006, privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioare
Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2007, privind datoria publică cu modificările şi completările
În temeiul prevederilor aart. 129 alin. (1), art. 136 alin. (8) lit. b), art. 139 alin. (1), art. 155 alin. (1), lit. d) și alin. 5 lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
SE PROPUNE:
Art. 1 Desemnarea domnului ***************** ca persoană responsabilă ce va ține Registrul de evidenţă a datoriei publice locale şi Registrul de evidenţă a garanţiilor locale a unităţii administrativ-teritoriale Mogoșoaia
Art. 2 Primarul Comunei Mogoșoaia va asigura executarea prevederilor prezentului proiect de hotărâre, după adoptarea acestuia.
Art. 3 Secretarul general al comunei va comunica prezentul proiect de hotărâre Prefecturii Județului Ilfov pentru verificare și il va transmite spre afișare în Monitorul Oficial Local pentru a fi cunoscut de cetățeni
Inițiator Primar Florin-Răducu Covaci | Avizat Secretar General Roxana Cristina Bute |