HOTĂRÂREA 150/11.10.2024

HOTĂRÂRE | 150| din data de 11.10.2024

 Privind aprobarea Organigramei și a Statului de Funcții al aparatului de specialitate al primarului Comunei Mogoșoaia, județ Ilfov, precum și aprobarea Organigramei și a Statului de Funcții al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor fără personalitate juridică din subordinea Consiliului Local al Comunei Mogoșoaia

AVÂND ÎN VEDERE:

Proiectul de hotărâre;

Referatul de aprobare a inițiatorului proiectului de hotărâre;

Raportul compartimentului de specialitate;

Avizul Comisiei de specialitate din cadrul Consiliului Local Mogoșoaia;

În baza adresei Instituției Prefectului Județului Ilfov nr. 2908/CE/20.05.2024 înregistrată la sediul instituției Comuna Mogoșoaia sub nr. 12537/24.05.2024, prin care ne este comunicat numărul maxim de posturi la nivelul UAT Mogoșoaia;

Adresa nr. 20025/18.09.2023 transmisă de Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Ilfov  prin care ni se comunică avizul favorabil al Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor cu privire la structura Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Mogoșoaia;

Dispozițiile art. LXIX din Ordonanța nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene cu modificările şi completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. XIII – XXIII din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung cu modificările şi completările ulterioare;

Dispozițiile Legii nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

Conform Legii poliţiei locale nr. 155/2010, republicată, actualizată cu modificările şi completările ulterioare;

Potrivit Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

Ținând cont de dispozițiile art. 129 alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. c), art. 136 alin. (8), lit. b), art. 154 alin. (2) și  (3), art. 155 alin. (1) lit. d), alin. (5) lit. a),  art. 370 alin. (1) și (2), art. 382 lit. a) și b), art. 385 alin. (3), art. 391, art. 405, art. 407, art. 408, art. 409, art. 518, art. 539 și art. 541 alin. (1), alin. (3) lit. a) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Potrivit O.U.G nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, actualizată cu modificările și  completările ulterioare;

Prevederile Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 136 alin. (8), lit. b), art. 139 alin. (1), art. 154 alin. (2) și  (3), art. 155 alin. (1) lit. d), alin. (5) lit. a), art. 405 și a dispozițiilor art. 129 alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. c) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI MOGOŞOAIA HOTĂRĂŞTE:

Art. 1 Aprobarea Organigramei și a Statului de Funcții, al aparatului de specialitate al primarului Comunei Mogoșoaia, județ Ilfov, precum și aprobarea Organigramei și a Statului de Funcții a Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor fără personalitate juridică din subordinea Consiliului Local al Comunei Mogoșoaia, conform anexelor  nr. 1 și 2, anexe ce fac parte integrantă la prezenta hotărâre.

Art.2 Prin grija Compartimentului Resurse Umane, Salarizare și Arhivă, conducătorii serviciilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului instituției Comuna Mogoșoaia, vor modifica și actualiza fișele de post, acolo unde se impune.

Art. 3 În exercitarea atribuțiilor, în funcție de cerințele și bunul mers al instituției, se impune aprobarea ca Primarul Comunei Mogoșoaia să fie împuternicit să facă modificări, transformări, detașări ori mutări, precum și stabilirea condițiilor specifice de ocupare a funcțiilor vacante din cadrul Aparatului de Specialitate prin dispoziție emisă de către Primarul Comunei Mogoșoaia, fără a afecta numărul total al funcțiilor aprobate.

Art.4  Orice alte prevederi legale contrare își încetează aplicabilitatea odată cu intrarea în vigoare a prezenta hotărâre.

 Art. 5 Primarul Comunei Mogoșoaia va asigura executarea prevederilor prezentei hotărâri.

Art. 6 Secretarul general al comunei Mogoșoaia va comunica prezenta hotărâre Prefecturii Județului Ilfov pentru control și verificarea legalității și o va afișa în locuri publice pentru a fi cunoscută de către cetățeni.

Prezenta hotărâre a fost adoptată cu un număr de 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 3 abţineri (Ienculescu-Popovici Felicia, Iacoban Alexandru-Dumitru, Cojocaru Iustin), dintr-un număr de 14 consilieri prezenți la şedinţă.

Preşedinte de şedinţă,
Costel Băiaș
Contrasemnează,
Secretar General,
Roxana Cristina Bute

Actualizat la:
14 octombrie 2024

Sari la conținut