RESPONSABILITĂŢI:
Întocmeşte zilnic registrul de casa;
Întocmeşte ordinele de plată în sistemul electronic banking şi verifică respectarea circuitului documentelor de plăţi;
Întocmeşte şi prezintă spre aprobare documentele necesare autorizării plăţilor (situaţia datoriilor la scadenţă, lista de plăţi);
Asigură efectuarea la termen a plăţilor către furnizorii interni şi externi;
Întocmeşte zilnic şi periodic rapoarte referitoare la soldurile conturilor de casă şi bancă;
Înregistrează în contabilitate operaţiunile de trezorerie referitoare la încasări şi plăţi precum şi alte operaţiuni efectuate prin intermediul conturilor bancare şi prin casierie (în lei şi valută);
Înregistrează în contabilitate deconturile de deplasare în străinătate;
Se ocupă de gestiunea tichetelor de masă;
Întocmeşte documentaţia necesară pentru efectuarea auditului anual, conform ariei de responsabilitate;
Cunoaşte şi respectă reglementările contabile în vigoare, conform ariei de responsabilitate.
CONDIȚII DE OCUPARE:
Studii superioare sau medii în domeniul economic;
Cunoștințe de contabilitate;
Bune cunoștințe de operare PC;
Cunoștințe medii de limba engleză;
Capacitate de a lucra în echipă.
PROFIL CANDIDAT:
Persoană atentă și meticuloasă;
Persoană cu bune abilități de organizare;
Abilităţi de analiză şi sinteză;
Capacitate de structurare a informațiilor și de prioritizare a sarcinilor.
Ce iti oferim?
Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește;
Pachet
salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în
funcție de vechime, acces la o gama variată de formări;
Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechimea in companie;
Masa de pranz asigurata.
Contact la:
Daniel Vioreanu
Specialist Resurse Umane
Mobil: 0751 21 60 60
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.