ANUNȚ RECRUTARE FP EXECUȚIE 10.04.2025

                                                                                                                                    Nr.4928/10.03.2025

                                                                    A N U N Ț

În baza dispozițiilor art. VII alin. (3) lit. a) din  Ordonanţa de urgenţă nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, coroborat cu dispozițiile art. VII alin. (7)/XI din Ordonanţa de urgenţă nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare,

Instituția Comuna Mogoșoaia

organizează concurs de recrutare pentru ocuparea  funcției publice de execuție vacantă de expert, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Protecția Mediului – 1 post

DATA, ORA ȘI LOCUL DESFĂȘURĂRII PROBEI SCRISE: 10.04.2025, ora 12:00, la sediul instituției Comuna Mogoșoaia, situat în șos. București-Târgoviște, nr. 51, județul Ilfov.

ETAPELE DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:

1. Verificarea eligibilității candidaților: se realizează în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere  a dosarelor de concurs;

2.  Proba scrisă – în data de 10.04.2025, ora 12:00 și constă în redactarea unei lucrări;

3. Proba interviu – data și ora interviului se afișează odată cu rezultatele la proba scrisă, cu încadrarea în termenul de maximum 8 zile lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise.

CONDIŢII  DE PARTICIPARE:

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 465 alin. (1) din O.U.G.  nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare și anume:

  1. are cetăţenia română şi domiciliul în România; 

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; 

c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi; 

d) are capacitate deplină de exerciţiu; 

e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii; 

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice; 

g) dovedeşte prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice; 

 h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei; 

 i) nu i-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii; 

j)  nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru

motive disciplinare în ultimii 3 ani; 

k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică. 

CONDIȚII PENTRU OCUPAREA POSTULUI

pentru funcția publică de execuție vacantă  de expert, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Protecția Mediului:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:  5 ani;
  • durata timpului de muncă: durata normală a timpului de muncă de 8 ore/ zi, respectiv                                      40 ore/săptămână.

PERIOADA ȘI MODALITATEA DE ÎNSCRIERE LA CONCURS:

  • Dosarul de înscriere la concurs se depune în termen de maximum 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a instituției Comuna Mogoșoaia şi pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, respectiv în perioada 10.03.2025 – 31.03.2025, în intervalul orar 09.00-16.00, de luni până joi și vineri, în intervalul orar 09.00-12.00.
  • Perioada de  verificare a eligibilității candidaților: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
  • Perioada de depunere a contestațiilor la verificarea eligibilității candidaților: în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului verificării eligibilității candidaților.
  • Perioada soluționare contestații la verificarea eligibilității candidaților: în termen de o zi lucrătoare de la  expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
  • Modalitatea de înscriere la concurs:
  • Dosarul de concurs se depune personal de către candidat la registratura generală a instituției Comuna Mogoșoaia, situată în șos. București -Târgoviște, nr. 51, județ Ilfov;
  • Dosarul de concurs se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat;
  • Dosarul de concurs se poate transmite în format electronic la adresa de email primaria@mogosoaia.ro.

Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.

Dosarele de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de instituția Comuna Mogoșoaia în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al instituției Comuna Mogoșoaia, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

CONȚINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:

  1. formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023 (se pune la dispoziţie candidaţilor din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia, în cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, la registratura instituției;
  2. copia cărții de identitate;
  3. copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
  4. copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, după caz*;
  5. copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea  unor competenţe specifice, după caz;
  6. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;                                          
  7. cazierul judiciar**;
  8. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
  9. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
  10. curriculum vitae, modelul comun european.

*Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa  nr. 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la  art. 137 lit. e) din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

**Cazierul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ:

  1. Constituția României, republicată;

Tematică: Constituția României, republicată;

  • Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

Tematică: Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  • Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

Tematică: Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

Tematică: Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

  • Ordonanţa de urgenţă nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările și completările ulterioare;

Tematică: Ordonanţa de urgenţă nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările și completările ulterioare, integral;

  • Ordonanţa de urgenţă nr. 92/2021 privind regimul deşeurilor, cu modificările și completările  ulterioare.

Tematică: Ordonanţa de urgenţă nr. 92/2021 privind regimul deşeurilor, cu modificările și completările ulterioare, integral.

ATRIBUȚIILE STABILITE CONFORM FIȘEI DE POST:

– Controlează modalităţile de generare, colectare, stocare, transport şi tratare a deşeurilor menajere/ construcţie şi implementează planul  de gestiune a acestora;

– Controlează modul de eliminare a deşeurilor de producţie şi a celor periculoase şi implementează planul de gestiune a acestora;

– Controlează facilităţile şi instalaţiile pentru stocarea şi neutralizarea deşeurilor menajere/construcţii şi cele pentru eliminarea deşeurilor industriale;

– Elaborarează instrucţiuni pentru agenţii economici, instituţii şi populaţie privind modul de gestionare a deşeurilor în cadrul localităţii şi aducerea la cunoştinţa acestora prin mijloace adecvate;

– Iniţiază reglementări referitoare la procedurile şi condiţiile privind colectarea, transportul, neutralizarea, utilizarea şi eliminarea deşeurilor menajere/construcţie de la demolări nepericuloase de pe raza comunei și le supune adoptării lor de către Consiliul local;

– Urmăreşte modul de adoptare a  măsurilor de prevenire şi limitare a impactului asupra mediului, generat de acţiunea substanţelor şi a deşeurilor de orice natură;

– Urmăreşte modul de amenajare a depozitelor pentru deşeuri industriale, menajare, agricole sau de altă natură la agenţii economici, precum şi verificarea contractelor de colectare a deşeurilor cu agenţii specializaţi în colectarea acestora;

– Ia măsuri potrivit legii, în caz de tăiere sau scoatere din rădăcini, fără drept, a arborilor, puieţilor, respectiv de distrugere sau degradare a spaţiilor verzi prin rupere, călcare, tăiere, sau schimbarea destinaţiei spaţiilor verzi fără autorizaţie, precum și în cazul păşunatului pe zonele verzi sau pe străzile comunei;

– Ia măsuri de prevenire şi limitare a impactului asupra mediului, generat de acţiunea substanţelor şi deşeurilor de orice natură;

– Colaborează cu autorităţile publice centrale şi teritoriale pentru protecţia mediului şi informează despre orice activitate neconformă cu reglementările legale;

– Verifică persoanele fizice şi juridice cu privire la deținerea autorizaţiei de mediu pentru activităţile pe care le desfăşoară, respectiv modul de asigurare a sistemelor proprii, pentru identificarea şi prevenirea riscului privind poluarea mediului;

– Verifică modul de respectare a condiţiilor de refacere a cadrului natural în zonele de depozitare prevăzute în autorizaţia de mediu, în cazul agenţilor economici ale căror activităţi afectează mediul înconjurător;

– Verifică modul de recuperare a deşeurilor refolosibile şi de valorificare a acestora prin unităţi specializate, în cazul agenţilor economici ale căror activităţi afectează mediul înconjurător;

– Stabileşte cu autorităţile centrale pentru protecţia mediului condiţiile de refacere peisagistică şi ecologică a zonelor deteriorate;

– Verifică la agenţii economici şi la persoanele fizice modul de colectare a apelor uzate industriale şi menajere, modalitatea de tratare şi epurare a acestora, acolo unde este cazul, precum şi sistemul de evacuare a apelor uzate;

– Propune măsuri pentru asigurarea protecţiei fonice a surselor generatoare de zgomot şi vibraţii, în vederea evitării depăşirii pragului fonic admis;

– Solicită proprietarilor şi deţinătorilor legali de terenuri de a întreţine şi a extinde perdelele şi aliniamentele de protecţie, a spaţiilor verzi, gardurilor vii, pentru îmbunătăţirea capacităţii de regenerare a atmosferei;

– Elaborează şi derulează acţiuni de informare şi protejare asupra importanţei măsurilor destinate protecţiei mediului şi aşezărilor umane din perspectiva riscurilor generate de funcţionarea sau existenţa obiectivelor cu risc pentru sănătatea populaţiei şi a mediului înconjurător;

– Participă la soluţionarea sesizărilor, reclamaţiilor, cererilor şi propunerilor locuitorilor, pe teme privind protecţia mediului;

– Constată contravenţii şi aplică sancţiuni, potrivit competenţei, pentru nerespectarea legislaţiei cu privire la protecția mediului așa cum prevede OUG nr. 195/2005;

– Întocmeşte situaţii statistice solicitate de Agenţia Națională Pentru Protecţia Mediului, Direcţia de Sănătate Publică şi Direcţia Apelor Române și alte instituții;

– Întocmește rapoarte de specialitate pentru proiectele de dispoziții din domeniul sau de activitate, precum și alte referate solicitate;

– Aplică procedurile de sistem și procedurile operaționale specifice, în vederea implementării standardelor de control intern/managerial, potrivit prevederilor OSGG nr. 600/2018, în conformitate cu atribuțiile ce îi revin;

– Îndeplinește atribuții privind managementul riscurilor;

– Realizează operațiunea de autoevaluare a subsistemului de control intern/managerial;

– Identifică și evaluează factorii de risc pentru activitățile proprii, conform cadrului procedural;

– Completează și actualizează registrul riscurilor;

– Răspunde disciplinar, material sau contravențional, după caz, pentru neexecutarea întocmai și la termenele stabilite a atribuțiilor de serviciu;

–  Îndeplinește obligațiile ce îi revin pe linie de securitate și sănătate în muncă;

– Respectă prevederile care decurg din aplicarea Regulamentului European nr. 679/2018 privind protectia datelor cu caracter personal (GDPR) în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu;

–  Soluţionează corespondenţa ce revine compartimentului;

– Predă, pe bază de proces – verbal, documentele destinate arhivării;

– Menţine ordinea şi curăţenia la locul de muncă;

– Respectă programul de lucru stabilit de conducerea instituţiei și semnează condica de prezență cu evidențierea orei de începere și a celei de sfârșit; 

– Îndeplineşte orice alte atribuții ce ţin de obiectului de activitate al compartimentului său încredinţate de către conducerea instituției.

  •  Adresa de corespondență: Instituția Comuna Mogoșoaia, cu sediul în șos. București-Târgoviște, nr. 51, județul Ilfov. Telefon: 021.351.66.92, fax: 021.351.66.95. E-mail: primaria@mogosoaia.ro
  • Persoana de contact:  Iuliana GHIȚĂ, consilier, Compartimentul R.U, Salarizare și Arhivă.
  •  Afişat astăzi,  10.03.2025, ora 10: 00, la sediul  și pe site-ul instituției Comuna Mogoșoaia.

                                                                                                       Nr. 7432/07.04.2025

Rezultatul verificării eligibilității candidaților la concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de expert clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Compartimentului Protecția Mediului, organizat în data de 10.04.2025 – proba scrisă

În conformitate cu prevederile art. 97 alin. (1) și alin. (2) din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (22) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs a procedat la verificarea eligibilității candidaților înscriși la concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de expert clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Compartimentului Protecția Mediului, organizat în data de 10.04.2025 – proba scrisă și comunică următoarele rezultate:

Nr. crt.Numele şi prenumele candidatului/ nr. identificare candidatFuncția publică solicitatăServiciul /Biroul/ CompartimentulRezultatul selecţiei dosarelorMotivul respingerii dosarului
1.5903/20.03.2025Expert clasa I, grad profesional principalProtecția MediuluiAdmis                –

Candidatul declarat admis va susţine proba scrisă în data de 10.04.2025, ora 12:00, la sediul instituției din șos. București – Târgoviște, nr. 51, comuna Mogoșoaia, județul Ilfov.

Candidatul nemulţumit de rezultatul obţinut poate formula contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişarii rezultatului verificării eligibilității candidatului, conform art. 110 din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (35) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului           nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, care se depune la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor la sediul  instituției Comuna Mogoșoaia, situat în șos. București -Târgoviște, nr. 51, județul Ilfov.

Afişat astăzi,  07.04.2025, ora 1200 , la sediul  și pe site-ul instituției Comuna Mogoșoaia.

  Secretar Comisie

                                                                                                      Nr. 8004/11.04.2025

Rezultatul probei scrise la concursul de recrutare, organizat în data de 10.04.2025 – proba scrisă

În conformitate cu prevederile art. 107 alin. (2) din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (27) teza I și alin. (35) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs comunică rezultatul probei scrise la concursul organizat în data de 10.04.2025 – proba scrisă, pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de expert, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Protecția Mediului:

Nr. crt.Numele și prenumele candidatului/ nr. înregistrareFuncția publică solicitatăServiciul /Biroul/ CompartimentulPunctajul probei scriseRezultatul probei scrise  
1.5903/20.03.2025Expert clasa I, grad profesional principalProtecția Mediului88 puncteADMIS

Candidatul nemulţumit de rezultatele obţinute poate formula contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişarii rezultatului probei scrise, conform art. 110 din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (27) teza II și alin. (35) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, care se depune la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor la sediul  instituției comuna Mogoșoaia.

Candidatul declarat ADMIS la proba scrisă, va susține interviul în data de 16.04.2025, ora: 1200 la sediul instituției Comuna Mogoșoaia, situat în șos. București -Târgoviște, nr. 51, județul Ilfov.

Afişat astăzi,  11.04.2025, ora 1100 , la sediul  și pe site-ul instituției Comuna Mogoșoaia.

              Secretar Comisie,

                                                                                                      Nr.8439/16.04.2025

              Rezultatul probei interviu

la concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de expert clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Protecția Mediului, organizat în data de

10.04.2025 – proba scrisă

În conformitate cu prevederile art. 108  din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (27) teza I și alin. (35) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs comunică rezultatul probei interviu la concursul organizat în data de 10.04.2025 – proba scrisă, pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă, de expert clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Protecția Mediului:

Nr. crt.Numele și prenumele candidatuluiFuncția publică solicitatăServiciul /Biroul/ CompartimentulPunctajul probei interviu  Rezultatul probei interviu  
1.5903/20.03.2025Expert clasa I, grad profesional principalProtecția Mediului     90 puncteAdmis

Candidatul nemulţumit de rezultatul obţinut poate formula contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişarii rezultatului probei interviu, conform art. 110 din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (27) teza II și alin. (35) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, care se depune la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor la sediul  instituției comuna Mogoșoaia.

Afişat astăzi,  16.04.2025, ora 1400, la sediul  și pe site-ul instituției Comuna Mogoșoaia.

              Secretar Comisie,

                                                                                                                                                   Nr.  8651/ 23.04.2025

         REZULTATUL FINAL

Rezultatul final la concursul de recrutare, organizat în data de 10.04.2025 – proba scrisă

În conformitate cu prevederile art. 109 alin. (1) și alin  (2) din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (26) și alin. (33) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs comunică rezultatul final al concursului organizat în data de 10.04.2025 – proba scrisă, pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de expert, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Protecția Mediului:

Nr. crt.Numele și prenumele candidatului/ nr. înregistrareFuncția publică solicitatăServiciul/ CompartimentulRezultatul verificării eligibilității candidațilorPunctajul probei scrisePunctajul probei interviuPunctaj finalRezultat final  
1.59036/ 20. 03.2025Expert, clasa I, grad profesional principalProtecția MediuluiADMIS88,00 puncte90,00 puncte178 puncteADMIS
  • Punctajul final se calculează prin însumarea punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu, potrivit art. VII     alin. (26) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului       nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.
  • Afişat astăzi 23.04.2025 ora 12 00  la sediul și pe site-ul instituției Comuna Mogoșoaia.

              Secretar Comisie,

Actualizat la:
24 aprilie 2025