Nr. 24122/10.10.2024
A N U N Ț
În baza dispozițiilor art. VII alin. (2) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu dispozițiile art. VII alin. (7)/XI din Ordonanţa de urgenţă nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare,
Instituția Comuna Mogoșoaia
organizează concurs de recrutare pentru funcția publică de conducere vacantă de Arhitect șef al comunei – Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului – 1 post.
DATA, ORA ȘI LOCUL DESFĂȘURĂRII PROBEI SCRISE: 12.11.2024, ora 12:00, la sediul instituției Comuna Mogoșoaia, situat în șos. București-Târgoviște, nr.138, județul Ilfov.
ETAPELE DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
1. Verificarea eligibilității candidaților: se realizează în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor de concurs;
2. Proba scrisă – în data de 12.11.2024, ora 12:00 și constă în redactarea unei lucrări;
3. Proba interviu – data și ora interviului se afișează odată cu rezultatele la proba scrisă, cu încadrarea în termenul de maximum 8 zile lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise.
Cadidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare și anume:
- are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) dovedeşte prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu i-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru
motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023.
CONDIȚII DE OCUPARE A POSTULUI
Pentru funcția publică de conducere vacantă de Arhitect șef al comunei – Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă de arhitect diplomat, urbanist diplomat sau de conductor arhitect, precum şi de inginer sau subinginer în domeniul construcţiilor sau inginer cu specialitatea inginerie economică în construcţii, absolvenţi ai cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, la nivelul comunelor, conform art. 36 indice 1 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 5 ani;
- durata timpului de muncă: de 8 ore/ zi, respectiv 40 ore/săptămână.
PERIOADA ȘI MODALITATEA DE ÎNSCRIERE LA CONCURS:
- Dosarul de înscriere la concurs se depune în termen de maximum 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a instituției Comuna Mogoșoaia şi pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, respectiv în perioada 10.10.2024 – 29.10.2024, în intervalul orar 09.00-16.00, de luni până joi și vineri, în intervalul orar 09.00-12.00.
- Modalitatea de înscriere la concurs:
- Dosarul de concurs se depune personal de către candidat la registratura generală a instituției Comuna Mogoșoaia, situată în șos. București -Târgoviște, nr. 138, județ Ilfov;
- Dosarul de concurs se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat;
- Dosarul de concurs se poate transmite în format electronic la adresa de email primaria@mogosoaia.ro.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Dosarele de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de instituția Comuna Mogoșoaia în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al instituției Comuna Mogoșoaia, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
CONȚINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:
- formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023 (se pune la dispoziţie candidaţilor din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia, în cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, la registratura instituției;
- copia cărții de identitate;
- copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
- copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, după caz*;
- copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
- cazierul judiciar**;
- declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
- declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- curriculum vitae, modelul comun european.
*Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa nr. 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
**Cazierul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ:
- Constituția României, republicată;
Tematică: Constituția României, republicată;
- Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;
Tematică: Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Tematică: Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Tematică: Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
Tematica: Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare, integral;
- Ordinul nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001
privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi de elaborare şi actualizare a documentaţiilor de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare;
Tematica: Ordinul nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.
350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi de elaborare şi actualizare a documentaţiilor de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare integral;
- Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu
modificările și completările ulterioare;
Tematica: Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, integral;
- Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată cu modificările și completările
Ulterioare;
Tematica: Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată cu modificările și completările ulterioare, integral;
- Hotărârea nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată
cu modificările și completările ulterioare;
Tematica: Hotărârea nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată cu modificările și completările ulterioare, integral;
- Hotărârea nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările și completările ulterioare.
Tematica: Hotărârea nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările și completările ulterioare, integral.
ATRIBUȚIILE STABILITE CONFORM FIȘEI DE POST:
În domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului:
– Supraveghează aplicarea prevederilor Planului de Urbanism General şi ale Regulamentului local de urbanism precum şi Planurile de Urbanism aprobate;
– Coordonează recepţia construcţiilor autorizate conform legii în vederea stabilirii valorii impozabile și regularizării taxelor de autorizare;
– Propune nominal proiectele de urbanism necesare teritoriului administrativ al comunei;
– Urmăreşte starea construcţiilor, monumentelor de arhitectură şi a zonelor de rezervaţii şi protecţie de Arhitectură;
– Face propuneri pentru conservarea, repararea, restaurarea şi punerea în valoare a monumentelor de arhitectură;
– Face propuneri pentru atribuirea sau schimbarea denumirilor de străzi, pieţe etc.;
– Asigură formarea bazei de date scrise şi desenate prin crearea unor evidenţe privind: date referitoare la intravilanul localităţii, denumiri de străzi, zone protejate, monumente istorice de arhitectură, artă, cultură, ansambluri arhitecturale; zone de interdicţie temporare sau definitive de construire; reţele utilitare de apă, canalizare, energie electrică şi termică, gaz, telefon, documentaţiile de urbanism aprobate;
– Asigură întocmirea şi răspunde de realizarea documentelor de organizare şi dezvoltare urbanistică de amenajare a teritoriului comunei Mogoșoaia, conform prevederilor legale;
– Semnează certificatele de urbanism, autorizaţiile de construire/desfiinţare, avizele de amplasare şi avizele primarului, după verificarea documentaţiilor sub aspectul încadrării soluţiilor propuse în prevederile legislaţiei specifice şi a documentaţiilor de urbanism aprobate;
– Întocmeşte referate şi face propuneri pentru emiterea dispoziţiilor primarului în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului;
– Analizează şi propune modalităţi de rezolvare la sesizările cetăţenilor, agenţilor economici şi instituţiilor privind problemele legate de dezvoltarea urbanistică a localităţii;
– Asigură informarea cetăţenilor şi dă relaţii acestora cu privire la problemele de urbanism şi amenajarea teritoriului;
– Propune studii de amenajarea teritoriului, urmând aplicarea acestora dupa aprobarea autorităților locale;
– Duce la îndeplinire Hotărârile Consiliului Local și Dispozițiile Primarului.
În domeniul disciplinei în construcții:
– Verifică lucrarile de construire, reconstruire, modificare, extindere și reparare a clădirilor de orice fel inclusiv a împrejmuirilor;
– Verifică lucrarile executate fară autorizație de construire sau realizate cu încalcarea prevederilor acesteia;
– Verifică lucrările cu caracter provizoriu: chioșcuri, tonete, cabine, spații de afisaj, firme și reclame;
– Verifică construcțiile și amenajările provizorii de șantier necesare lucrărilor de bază, dacă nu au fost autorizate odată cu acestea;
– Rezolvă sesizările cetăţenilor referitore la probleme de autorizări şi disciplină în construcţii;
– Asigură respectarea disciplinei în construcţii împreună cu Poliţia Locală;
– Semnează, când este cazul, procesele verbale de contravenţie conform legii;
– Întocmeşte semestrial un raport privind respectarea programului de control, cu semnalarea abaterilor constatate şi modul de soluţionare;
– Asigură evidenţa actelor ce le instrumentează: certificate de urbanism, autorizaţii de construire desfiinţare, procese verbale la terminarea lucrărilor şi proceselor verbale de constatare a contravenţiilor;
– Transmite serviciului economic, compartimentului impozite şi taxe locale, listele cu autorizaţiile de construire emise,(pentru construcţii noi, extinderi, schimbări de destinaţie, firme, reclame, chioşcuri, tonete) în vederea luării în evidenţă pentru impunere şi reglementarea taxelor la autorizaţiile de construire, a căror titulari nu s-au prezentat în termenul legal în vederea depunerii declaraţiei privind valoarea finală a lucrărilor autorizate;
– Exercită şi alte atribuţii stabilite prin lege sau alte acte normative prin Hotărâri ale Consiliului Local, dispoziţii ale primarului.
Alte atribuţii:
– Stabileşte fişele de post pentru salariaţii din cadrul serviciului pe care îl conduce;
– Întocmește fişele de evaluare şi propune calificative pentru salariaţii din cadrul serviciului pe care îl conduce;
– Aplică procedurile de sistem și procedurile operaționale specifice, în vederea implementării standardelor de control intern/managerial, potrivit prevederilor OSGG nr. 600/2018, în conformitate cu atribuțiile ce îi revin;
– Îndeplinește atribuții privind managementul riscurilor;
– Realizează operațiunea de autoevaluare a subsistemului de control intern/managerial;
– Identifică și evaluează factorii de risc pentru activitățile proprii, conform cadrului procedural;
– Completează și actualizează registrul riscurilor;
– Răspunde disciplinar, material sau contravențional, după caz, pentru neexecutarea întocmai și la termenele stabilite a atribuțiilor de serviciu;
– Îndeplinește obligațiile ce îi revin pe linie de securitate și sănătate în muncă;
– Prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea cu datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date;
– Păstrează confidențialitatea în legatură cu datele, informațiile sau documentele de care ia cunoștință în exercitarea atribuțiilor sale;
– Predă, pe bază de proces verbal, documentele destinate arhivării;
– Menţine ordinea şi curăţenia la locul de muncă;
– Respectă programul de lucru stabilit de conducerea instituţiei și semnează condica de prezență cu evidențierea orei de începere și a celei de sfârșit;
– Îndeplineste și alte atribuții stabilite prin lege, Hotărâri ale Consiliului Local sau dispoziții ale primarului.
- Adresa de corespondență: Instituția Comuna Mogoșoaia, cu sediul în șos. București-Târgoviște, nr.138, județul Ilfov.Telefon: 021.351.66.92, fax: 021.351.66.95. E-mail: primaria@mogosoaia.ro
- Persoana de contact: Mirela PINTILIE, consilier, Compartimentul R.U, Salarizare și Arhivă.
- Afişat astăzi, 10.10.2024, ora 10:00 , la sediul și pe site-ul instituției Comuna Mogoșoaia.
Nr. 26517/ 05.11.2024
Rezultatul verificării eligibilității candidaților la concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Arhitect șef al comunei – Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului, organizat în data de 12.11.2024- proba scrisă.
În conformitate cu prevederile art. 97 alin. (1) și alin. (2) din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2023 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (22) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs a procedat la verificarea eligibilității candidaților înscriși la concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Arhitect șef al comunei – Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului, organizat în data de 12.11.2024- proba scrisă și comunică următoarele rezultate:
Nr. crt. | Numele şi prenumele candidatului/ nr. identificare candidat | Funcția publică solicitată | Serviciul / Compartimentul | Rezultatul selecţiei dosarelor | Motivul respingerii dosarului |
1. | 25659/28.10.2024 | Arhitect șef al comunei | Urbanism și Amenajarea Teritoriului | Admis | OBS: În conformitate cu disp. art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din OUG nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea OUG nr. 57/2019, candidatul are obligația de a prezenta sercretarului comisiei de concurs, documentele care constituie dosarul de concurs, transmise pe e-mail, în original pentru certificare, pentru conformitate până cel târziu la data desfășurării probei interviu, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului. |
2. | 25759/28.10.2024 | Admis | – | ||
3. | 25903/29.10.2024 | Respins | Conform documentelor transmise pe e-mail rezultă că nu sunt îndeplinite condițiile prevăzute la art. 94 alin. (1) lit. f) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare. |
Candidații declarați admiși vor susţine proba scrisă în data de 12.11.2024, ora 12:00, la sediul instituției din șos. București – Târgoviște, nr.138, comuna Mogoșoaia, județul Ilfov.
Candidații nemulţumiți de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului verificării eligibilității candidatului, conform art. 110 din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2023 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (35) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, care se depune la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor la sediul instituției comuna Mogoșoaia.
Afişat astăzi, 05.11.2024, ora 1300 , la sediul și pe site-ul instituției Comuna Mogoșoaia.
Secretar Comisie,
Nr. 27378/13.11.2024
Rezultatul probei scrise la concursul de recrutare, organizat în data de 12.11.2024 – proba scrisă
În conformitate cu prevederile art. 107 alin. (2) din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (25) lit. b), alin. (27) teza I și alin. (35) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs comunică rezultatul probei scrise la concursul organizat în data de 12.11.2024, pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Arhitect șef al comunei – Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului:
Nr. crt. | Numele şi prenumele candidatului/ nr. identificare candidat | Funcția publică solicitată | Serviciul / Compartimentul | Punctajul probei scrise | Rezultatul probei scrise |
1. | 25659/28.10.2024 | Arhitect șef | Urbanism și Amenajarea Teritoriului | ABSENT | – |
2. | 25759/28.10.2024 | 88 puncte | ADMIS |
Candidații nemulţumiți de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişarii rezultatului probei scrise, conform art. 110 din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (27) teza II și alin. (35) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, care se depune la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor la sediul instituției comuna Mogoșoaia.
Candidatul declarat ADMIS la proba scrisă, va susține interviul în data de 18.11.2024, ora: 1300 la sediul instituției Comuna Mogoșoaia, situat în șos. București -Târgoviște, nr.138, județul Ilfov
Afişat astăzi, 13.11.2024, ora 1500 , la sediul și pe site-ul instituției Comuna Mogoșoaia.
Secretar Comisie,
Nr. 27701/ 18.11.2024
Rezultatul probei interviu
la concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă de Arhitect șef al comunei – Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului, organizat în data de 12.11.2024.
În conformitate cu prevederile art. 108 din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (27) teza I și alin. (35) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs comunică rezultatul probei interviu la concursul organizat în data de 12.11.2024 – proba scrisă, pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă de Arhitect șef al comunei – Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului:
Nr. crt. | Numele și prenumele candidatului | Funcția publică solicitată | Serviciul /Biroul/ Compartimentul | Punctajul probei interviu | Rezultatul probei interviu |
1. | 25759/28.10.2024 | Arhitect șef | Urbanism și Amenajarea Teritoriului | 95 puncte | Admis |
Afişat astăzi, 18.11.2024, ora 1530 , la sediul și pe site-ul instituției Comuna Mogoșoaia.
Secretar Comisie,
Nr. 28117/21.11.2024
REZULTATUL FINAL
la concursul de recrutare, organizat în data de 12.11.2024 – proba scrisă
În conformitate cu prevederile art. 109 alin. (1) și alin (2) din Anexa 10 la O.U.G nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. VII alin. (26) și alin. (33) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs comunică rezultatul final al concursului organizat în data de 12.11.2024 – proba scrisă, pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă de Arhitect șef al comunei – Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului:
Nr. crt. | Numele și prenumele candidatului/ nr. înregistrare | Funcția publică solicitată | Serviciul/ Compartimentul | Rezultatul verificării eligibilității candidaților | Punctajul probei scrise | Punctajul probei interviu | Punctaj final | Rezultat final |
1. | 25659/ 28.10.2024 | Arhitect șef | Urbanism și Amenajarea Teritoriului | Admis cu observații | Absent | – | – | Nu este cazul |
2. | 25759/ 28.10.2024 | Arhitect șef | Urbanism și Amenajarea Teritoriului | Admis | 88 puncte | 95 puncte | 183 puncte | Admis |
3. | 25903/ 29.10.2024 | Arhitect șef | Urbanism și Amenajarea Teritoriului | Respins | – | – | – | Nu este cazul |
- Punctajul final se calculează prin însumarea punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu, potrivit art. VII alin. (26) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.
- Potrivit potrivit art. VII alin. (32) din O.U.G. nr. 121/2023 “se consideră admis la concursul pentru ocuparea unei funcţii publice vacante candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru aceeaşi funcţie publică, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar, potrivit prevederilor alin. (25)”.
- Afişat astăzi 21.11.2024, ora 12 00 la sediul și pe site-ul instituției Comuna Mogoșoaia .
Secretar Comisie,